Sunday, May 8, 2016

Мој утисак БЛ полумаратона...

Данас сам се са пијаце вратио пун утисака, па кажем буразу како ми је жао што немам фејзбук (профил) да се напијем крви некоме, вербално у писаној форми. Мислим, знам ја да имам блог, али то је превазиђено, дјелује озбиљно, злонамјерно...

Постоје и други облици "вентила", али џаба кад ми коментаре не објављују... па на свим мјестима гдје се коментари одобравају прије објаве. Баш да видимо хоће ли одобрити сљедећи...

Каже, М:ТЕЛ БЛ ПОЛУМАРАТОН Кенијац Кимајо оборио рекорд, наслов је чланка, а мој коментар је сљедећи:

И ја сам оборио рекорд, требало ми је 55 минута да се вратим кући (улица Стевана Булајића под Старчевицом) са аутопијаце будући да сам морао доћи преко моста у Шехеру, јер су талентовани момци у плавом одсјекли најшири прилаз насељима Мејдан и Старчевица (и на тај начин привремену градску "обилазницу") тако што су комплетно блокирали правац од ЧЕТИРИ ТРАКЕ од раскрснице код кафе бара "Шкорпион" према Старчевици, а из правца Ребровачке цркве је такође саобраћај био блокиран према Мејдану путем тог крака транзита.
Венеција мост пуст јер је одсјечен (могуће га прећи и само скренути лијево на споменутој раскрсници - наставити дијелом Булевара Степе Степановића којим није ишла траса маратона), градски мост исто тако - блок код кружног тока у Малој чаршији, људи су се окретали на самом мосту, а Зелени мост затворен.

Генерално, организација саобраћаја је била катастрофална, ако је још некоме требао неки доказ да је "мајмун ушао у тенак" односно да су потпуни идиоти уваљени на одговорне позиције, мислим да након овога стварно не треба.

Овим путем бих апеловао - вјероватно узалудно - да се људи/физичка лица/правна лица/институције не баве стварима о којима не знају ништа, па бих прије свега апеловао да се град не бави организацијом било каквих манифестација а МУП обезбјеђивањем истих.

Унапријед хвала,
Бојан Влајић
А описано је само дио саобраћајног хаоса који је владао усљед неспособности организације истог, а ако људи буду ћутали, биће још горе јер ми се чини да је момцима у плавом занимљиво да глуме блокере саобраћаја (израз искориштен у покушају избјегавања вулгаризама).

П.С. Тек уз помоћ овог чланка заправо уочавам да је то М:ТЕЛ полумаратон (атлетика није баш мој фах, очигледно). Много им хвала на организацији тог догађаја, а како ријечи обично нису довољне, своју ћу захвалност исказати преласком у Хало мрежу. Мјесечно трошим око 5 КМ на мобилни телефон (исти ми је сасвим небитан), али сад видим да је и то превелик недобровољни прилог за кирију у згради Милета ("Радишића").

No comments:

Post a Comment