Thursday, March 27, 2014

Red kratkih rezova - III

Aprilska nagrada grada u kojem živim. Banjaluka. U aprilu je dan grada, daje se nagrada. Grad je nagrđen svakako, nagrada je devalvirana. Velikaši - proklete im duše - časte se ordenjem, na stolu svinjetinom a ispod stola maloljetnim kurvama. Zaslužni građani. Jebem im ja mater.

Nego, povela se inicijativa, iz naroda, maltene grassroots, da čika Ale dobiju Aprilsku nagradu grada. Čika Ale, simbol čistoće (duše), simbol dobrote. Cvijet sa francuskom beretkom u cvjetnoj aleji na bulevaru, nema veze što nema više te cvjetne aleje. Čika Ale, saobraćajac amater. Saobraćajac amater? Počeo tako što je nakon sudara nekakvog tamo prije 40 godina počeo da stoji na raskrsnici i da maše rukama. Stoji na raskrsnici i maše rukama? Da li je on lud? Jeste. Inače ga zovu i ludi Ale. Ipak, treba čika Ale, Alija Mahmutović, da dobije aprilsku nagradu, zbog svoje dobrote. Zbog toga što zna napamet čitav album Životinjskog carstva. Zbog toga što po čitav dan hoda okolo u gumenim čizmama sa dva cekera. Zbog toga što djeci dijeli čokolade i miluje ih. NE TAKO KAKO ZVUČI.

I sad, čekaj malo, saberi - oduzmi - provjeri (ne znam apsolutno nikoga kome je čika Ale dao čokoladu, prim. aut.), čika Ale je i dalje lud. Aprilska nagrada je i dalje... žalosno reći, bezvrijedna. To ne mijenja činjenicu da je čika Ale lud. Mada, neki to ne vide pa kažu da svi treba da budu kao čika Ale (!), a ovi što ne vole čika Alu su fašisti, oni nemaju pojma o Banjaluci. Dakle, ode ovo u nacionalne vode. Može i tako. Kandidat muslimana za Aprilsku nagradu, čika Ale, lud čovjek. Dobar, ali lud... a boljeg nemamo.

3 comments:

  1. Углавном они исти што су луди и на почетку.

    ReplyDelete
  2. Pozdrav administrator bloga,
    Samo želim ostaviti ovu poruku ovdje na vašem blogu kako bi bilo tko obavijestio o financijskoj podršci koji mi nudi gospodin Pedro u vrijeme covid-19, jer je to vrijeme bilo jako loše i teško za mene nakon zaključavanja zemlje, gotovo sam izgubio posao Prije Pedra Jeromea, zajmodavac koji mi je pomogao u zajmu po stopi od 2% u zamjenu za financiranje mog posla, toliko sam zahvalan i pokazujući zahvalnost njegovoj podršci svjedočit će koliko sam zahvalan njegovoj usluzi i njegovom radnom timu kao Pa nakon što sam posjetio njihov ured na mojoj lokaciji, tada sam znao da je dobar čovjek s rešetkom.
    Volio bih da bilo tko ovdje prolazi kroz financijske uvjete da se obrati g. Pedro Jerome na njegovu e-mail pedroloanss@gmaill.com on će vam pomoći u bilo kojoj vrsti zajmova, zajmu za kućne kuće, zajmu automobila, zajmu, poslovnim zajmovima, osobnom zajmu, kao Sve dok ste dovoljno iskreni da se vratite.

    ReplyDelete