Monday, July 29, 2013

Konkursi, konkursi... V

Krenula je prosvjetna konkursna sezona, usljed sezone. I dok hladim noge u nježnom moru Azurne obale, a oko mene plešu gole kurve i šmrču kokain sa švedskog stola, ne propuštam priliku da pratim moj omiljeni dnevni list, a takođe i omiljeni dnevni list Republike Srpske, "Glas Srpske". Pored najnovijih vijesti vezanih za moje bivše stranačke drugare, "Glas Srpske" srijedom je poseban jer sadrži i humorističnu rubriku u narodu poznatu kao oglasi za posao... Evo jednog primjera iz iste rubrike:


Dakle, osnovna škola traži radnike... Ništa čudno sem ideje da je za stavke 1 i 2 potrebno godinu dana radnog iskustva (što nema nikakvu zakonsku osnovu), a ostali mogu i bez toga. Šta drugo da kažem sem da sam konkurisao:


Iako mi Krupa na Vrbasu nije baš na biciklomet, provozaću se do tamo makar jednom da vidim Brutalnog Grebenskog Magarca...


2 comments:

  1. Бојан НишевићAugust 12, 2013 at 11:04 AM

    Не знам шта очекујеш са овако неписменом и оловком писаном молбом. У старту одајеш утисак да си неозбиљан, лијен и неуредан. Поздрав и надам се да ћеш уважити добронамијерни савјет.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Не очекујем ништа нарочито.

      Знам да ме неће позвати на разговор, тако да ћу писати приговор па тужбу.

      Знам да је савјет добронамјеран, хвала.

      Delete