Friday, September 9, 2011

Progresivna omladina

Ne kaže se džaba da su studenti zapalili žito. Al' danas ima svakakvih studenata. Ima onih koji, da sve ovo nije kao što jeste, ne bi nikad kročili nogom u neku visokoškolsku ustanovu. Zato valjda na reklamama za privatne fakultete odmah istaknu cijenu. No, danas nije riječ o tim studentima, nego o nekim drugim, studentima sa razmjene:
Glas Srpske: Banjalučanke ostavile strane studente bez daha
O čemu se radi, ukratko? Bili neki strani studenti u Banjaluci i bilo im lijepo. Lijepo, vala. Kažu kako jedemo puno mesa, čak i za doručak, kako su djevojke zgodne, stavljamo kečap na picu i još koješta. Eto, možda nemamo demokratiju, al' pretjerano žderemo meso i imamo dobre mačke. Nego, pređimo na problem:
- Kada sam krenuo u BiH moji roditelji su strahovali jer ljudi kod nas misle da ovdje još uvijek traje rat. Ipak sam odlučio da dođem i već poslije prvog dana provedenog u Banjaluci shvatio sam da je ovo izuzetan grad, u kojem žive druželjubivi i komunikativni ljudi - objasnio je Mulađo.
Ako je ovaj tako glup, koliko su tek glupi oni ostali koji su ostali... u veleudaljenoj Italiji. Sa druge strane, nije on kriv što je glup:
Istakao je da na sajtu Vlade Italije postoji upozorenje da Italijani ne idu u BiH, a ako bi otišli, da se klone javnih skupova jer postoji opasnost da budu povrijeđeni.

Lijepo, vala.

Gdje smo mi, šta smo i ko smo?
Izgleda da jesmo, makar mi mislili da nismo... jer tako o nama misli sumanuti psihopata kurvar L'Oréal mušterija. Šta tek misli onaj kompleksaš iz Francuske...

Arhiva kao rezerva: LINK

No comments:

Post a Comment