Tuesday, June 28, 2011

Ključna riječ je apsurd

Dobro došli!
Ja sam taj koji jesam a ovaj blog je proizvod viška slobodnog vremena i praćenja vijesti u svim oblicima (TV, štampa, internet).
Na ovom mjestu želim da, makar za sebe, skupljam sve one vijesti zbog kojih se zapitam "O, zašto, o, zašto nas, glavata gospodo, udarate k...em u čelo?"
Toliko je apsurda oko nas i, s godinama, čini mi se da se intenzitet tih apsurda ne smanjuje. Štaviše, novi su sve apsurdniji i apsurdniji.

Ime bloga je Apsurd Srpski, jer sam ja, eto, Srbin, i nekako bih volio da prvo mi Srbi očistimo svoje dvorište, ali, neću se ograničavati samo na srpske apsurde jer smo svi mi ovdje (svi koji razumiju jezik kojim ja pišem) u istoj kaši i teško da će jednima biti bolje dok svima ne bude bolje...

Toliko za početak, a prije nego što objavim prvi (tematski) članak, samo još u ovom uvodnom da kažem da je svaka pomoć dobro došla, ko god ima šta da priloži i prokomentariše, neka se ne stidi da to učini...
Pozdravljam Vas uz riječi: "Daj malo normalno!"

No comments:

Post a Comment